dilluns, 18 d’octubre del 2004

Pacièèèèèèèèència !

Si teniu una mica de paciència (no gaire), feu-la servir. Quan tingui en possessió una fotografia, la penjaré. Qui hagi llegit El Punt avui ja l'haurà vista. Però cal que s'hi hagi fixat més per observar alguns detalls. Una ganxona m'ha enviat un mail dient que m'havia vist al diari. Per tant, qui tingui el diari d'avui (dilluns), que s'hi fixi !!!

I una altra cosa, la protagonista del blog anterior se m'ha queixat perquè li he retretat el cul i l'he penjat. Però a mi sempre m'han dit que les coses boniques s'han de compartir. I em feia tristor tenir aquesta fotografia de fons de pantalla al meu ordinador i que la resta de mortals no la poguessin gaudir.

PD. És conya Gemma, no la tinc pas de fons de pantalla. Només de salvapantalles ... ji ji ji