dimarts, 15 de maig del 2012

Curiositats estadístiques del bloc

Des de fa algun temps, i els que tingueu qualsevol de cosa del senyor Google us hi haureu fixat, ha canviat la fisonomia de molts dels elements que Google té: GMAIL, BLOGGER o GOOGLE READER, per exemple. Al blogger, però, els canvis m'han semblat força destacats i fa dies que m'hi estic acostumant. Una de les curiositats, i que abans ja sabia però a través d'un comptador extern, és que pots saber estadístiques com nombre de visites per dia, per setmana i per any i, fins i tot, per article o a través de què o qui entren al bloc. Heus aquí una sèrie de dades.

  • El 44% fan servir l'Internet Explorer, el 21% el Firefox i el 20% el Chrome. El Safari amb un 4% i l'Òpera amb menys d'un 1% tanquen la llista.
  • El 78% utilitzen com a sistema operatiu el Windows mentre que hi ha un triple empat a 5% entre Android, Linux i Macintosh i l'Ipad arriba al 2%.
  • A hores d'ara, avui el bloc ha tingut 139 visualitzacions, ahir 152, el darrer mes 3.693 i des que comença a comptar 43.136. Cal dir que el bloc el vaig iniciar el 2004 i no crec que ho compti des de llavors.
  • Des de fa anys tinc un altre comptador (Motigo Webstats) i el nombre de visualitzacions varia força. De fet, no sé si compta només els visitants únics (que no crec) o que recoi fa. Per exemple, ahir em compta 52 visites i avui 63. Diferències clares amb el comptador del mateix bloc.