diumenge, 7 d’agost del 2005

Un dia a l'aeroport

Dissabte. 05.00h. Em sona el despertador, em vesteixo amb el mono d'iberia i cap a l'aeroport. A dos quarts de sis estic al bar amb el primer cafè i esmorzant. A les 6 ja arriba el primer avió, el travel service de praga. Fins les 11 en baixen quatre més. A les 11 plego i torno a la una del migdia. Spainair a pista.



Com que vaig cansat, aprofito qualsevol racó per dormir ... per exemple a la bodega de davant.



Però les bodegues dels avions no són gaire còmodes i a més, tinc de company al doctor fernández.



Manipulant el panel de control de l'escala

Quanta força que tinc ... aguanto l'avió i tot

Després de la tempesta ve la calma i ens dediquem a fer tonteries davant la càmera. Aquí, amb l'eloi

Que arriba la wizz !!!!!!!!!

Santa Bàrbara al fons, amb el sol damunt seu

La Malev a pista


Fins demà !!


A les 10 del vespre acabava el segon torn (havia començat a la 1), marxava a casa però a les 12 hi tornava fins les 05.30 del matí. Per tant, de 23'5 hores que van de les sis del matí de dissabte fins les 05.30 del matí del diumenge, en vaig passar 19'5 treballant. Les mateixes que passaré dormint.