divendres, 17 de juny del 2005




Es molt dur haver de marxar

d'una festa quan tot s'ha acabat

maleïda clau que no et vol obrir

i l'alcohol et fa sentir... deprimit



2 comentaris:

  1. Xq sempre tens "la frase", jo per a expressar-me necesite 7 posts!!! tu res, una frase...... :p

    ResponElimina
  2. lo bueno, si es breve, dos veces bueno

    ResponElimina