dijous, 11 d’abril del 2013

II Cursa de les Gavarres ASTRID 21 de Girona

Aquest diumenge vaig anar al castell de Montjuïc a fer una altra cursa de muntanya. Recollida de pitrall i amb una mica de fresqueta, sortida en baixada que sempre vol dir que acabaràs pujant. Anem direcció les Gavarres creuant la N-II i ens enfilem cap al castell de Sant Miquel pel mig de corriols, línies i parets ben enfangades. Un cop a dalt el castell, a baixar direcció Celrà passant per les mines del nen Jesús. Malgrat la pluja dels darrers dies, els camins i corriols es podien fer bé i no hi va haver massa problemes. Després de la baixada, tocava la pujada i ens van fer anar fins gairebé el Puig Estela. A partir d'aquí, tot venia de baixada fins creuar la N-II per segon cop. A partir d'aquí, dos quilòmetres de pujada per arribar finalment un altre cop al castell.

En total, una mica més de 19 quilòmetres en 1h53m i un desnivell positiu de 750 metres. Us deixo un parell de fotografies (últim avituallament i arribada) i l'enllaç del wikiloc.